דמויות שטח לאירועים – אל תפלו לקיטש

רואים אותם בכל סוג של אירוע גדול מימדים שאותו עורכת העיריה או שאותו עורכת חברה פרטית לקהל גדול של אנשים. אלו הם דמויות שטח אשר אמורות להיות בין כל אותם העוברים והשבים, כאשר המופע שאותו הם מבצעים הוא כזה שמותאם מראש אל סוג האירוע ואל סוג האווירה שאליה מצפים.

יש אנשים אשר נוטים לחשוב כי דמויות שטח הן כאלה שקשורות אל העולם של הקיטש, אבל מיצג אומנותי איכותי הוא כזה שאר נערך על ידי דמויות שטח שאותם מבצעים אומנים שעל האומנות שלהם הם אינם מתפשרים. דבר זה בא לידי ביטוי בתוצאה, וברושם שהם משאירים בכל מקום אליו הם מגיעים.

מעבירים את האווירה הכי מתאימה

אירוע הוא כזה שבו רוצים כי האווירה תהיה שמחה ברגע בו מדובר באירועים משמחים, אך ישנם אירועים אשר לשמם הוזמנו אנשים ולא על מנת לחגוג חתונה או בר מצווה, אלא כדי להזמין לקוחות אל אירוע של השקת שירות או מוצר חדש או אירוע שבו בכלל רוצים לגייס כספים רבים עבור מטרה חשובה.

חברת איתמר שחקנים המנוסה בתחום מציינת כי כאן יש לשים את הדגש לגבי סוג האירוע על מנת לבחור את סוג המיצג שיהיה הכי אפקטיבי. דמויות שטח יכולות להיות סוגים שונים של פסלים חיים, מופע של פנטומימה ושחקנים שאר לבושים בביגוד מתאים לאופי האירוע ומעלים את הדגש הזה בין כל המוזמנים על ידי ההופעה ועל ידי המשחק שהם מבצעים. 

חוויה מיוחדת על ידי מיצג אומנותי 

הבחירה של דמויות שטח לאירועים לפי הסוגים שלהם באופן פרטני היא חשובה, והיא כזו אשר מאפשרת לעשות את החיבור הזה שבין אופי האירוע והסיבה אשר לשמה הוזמן כל קהל האורחים, בצורה שמעלה את הרף ויוצרת אפקט שבו אנשים חווים חוויה שהיא הרבה מעבר לאותו מיצג אומנותי.

מיצג אומנותי אפקטיבי הוא כזה יוצר אינטראקציה שהיא הרבה יותר רגשית, וכשאר הרגשות מופעלים זה הרבה יותר קל לבעלי האירוע להעביר את המסר החשוב הזה שאר לשמו הם יצרו את האירוע הזה והביאו למקום הנבחר את כל אחד ואחת מן המוזמנים.

הזמינו כבר עכשיו שחקנים לאירועים אצל איתמר שחקנים!

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
לוכד נחשים בשרון – לוכדים את הנחש בגינה
בעזרתו של לוכד נחשים בשרון תוכלו ללכוד את הנחש בגינה שלכם מבלי שתצטרכו לשים את עצמכם במצב סכנה כלל...
קרא עוד »
ספט 05, 2021
מחירון סורגים – כמה עולים סורגים לבית? 
התקנת סורגים על חלונות הבית יכולה לספק רובד נוסף של ביטחון ושקט נפשי לבעלי הבית. מאמר זה יבחן את...
קרא עוד »
יול 05, 2023
לימודי תואר כבר לא מספיקים – החשיבות של לימודי תעודה בנוסף לתואר
רבים מאיתנו חשבו בעבר כי אם רק ילכו לאוניברסיטה שם ירכשו מקצוע ויתחילו לעבוד. אבל היום אנחנו יודעים...
קרא עוד »
מרץ 27, 2022