מחירון השחרת חלונות לרכב

המאמר באדיבות BCW

אם החלטתם להשחיר את חלונות הרכב שלכם, מדובר על דבר בעל יתרונות רבים, אך חשוב ללא ספק לבצע אותו רק אצל חברה מקצועית המתמחה בתחום. חשוב להבין כי המטרה של ביצוע השחרת חלונות לרכב היא לצמצם את רמת החום שנכנסת לרכב וכך למעשה לאפשר טמפרטורה נמוכה יותר בשבייה ברכב. בין אם מדובר על רכב שעמד שעות רבות בחניה בשמש ובין אם מדובר על רכב במהלך נהיגה. על כן, השחרת חלונות היא דבר יעיל מאוד וחשוב שיתבצע בצורה נכונה ומקצועית.

כיצד משחירים את חלונות הרכב?

כיום קיימות שתי שיטות מרכזיות להשחרת חלונות הרכב: השחרת חלונות בלייזר- בשיטה זאת יתבצע פירוק של החלונות אותם מעוניינים להכהות ולאחר מכן הם יוכנסו לתוך מכונה מיוחדת. באמצעות תוכנת מחשב ייעודית וטכנולוגיית לייזר הם יעברו תהליך של השחרה. שיטה זה מכונה השחרת חלונות בשיטת אלקטרו כימית. היא מאושרת על ידי משרד התחבורה והיא ידועה כיום כשיטה יקרה יותר.

השיטה השנייה היא להשחיר את חלונות הרכב באמצעות מדבקות. כיום ניתן למצוא בשוק לא מעט מדבקות או ציפויים ועל כן, כאשר בוחרים מדבקות חשוב מאוד לבחור במדבקות עמידות ואיכותיות שלא יתקלפו תוך פרק זמן קצר. כמובן שככל שהמדבקה תהיה איכותית ועמידה יותר כך היא תהיה יקרה יותר, אך היא בהחלט שווה את המחיר.

כמה עולה להשחיר את חלונות הרכב?

מחיר השחרת חלונות הרכב ינוע בין 100-150 ₪ לחלון בציפוי. בסיס של מדבקת ננו קרמית יכול להגיע גם לאלפי שקלים. שיטת הלייזר היא כמובן יקרה יותר. יחד עם זאת, לא כדאי לבחור בשיטה זולה שהיא פחות יעילה, אלא יש לוודא שהשיטה איכותית ותעניק לכם תוצאות ארוכות טווח.

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
עט עם חריטה
המתנות הטובות ביותר הן אלו שהן אישיות. הם מראים שאכפת לך מהאדם ומה שהוא אוהב. מתנה אישית היא משהו...
קרא עוד »
יונ 29, 2022
קרם לחות לפנים מומלץ לנערות
לפני שנכנס לפרטים נוספים על כל אפשרות, בואו נדבר על הסיבה מדוע קרם לחות לפנים חשוב מאוד לנערות. לחות...
קרא עוד »
דצמ 16, 2020
טיפים לבחירת דילדואים
דילדואים נחשבים מבין אביזרי המין הפופולריים ביותר שישנם. מדובר באביזר מין שמדמה בצורה ריאליסטית...
קרא עוד »
יול 24, 2022