עבודות אינסטלציה בגובה – לפעמים זה הפתרון היחידי

תקלות אינסטלציה פוגעות ברכוש שלנו או דל מקום העבודה ומשבשות את את סדר היום האישי והמקצועי. הצפה בבית מחייבת טיפול מיידי ועובש או נזילות בקיר משחיתות אותו ודורשות תגובה מהר ככל האפשר. אי טיפול בזמן עלול לגרום לצורך בשיקום קיר חיצוני שנפגם כתוצאה מרטיבות. יש עבודות אינסטלציה פשוטות שגם דיירי הבניין יכולים לבצע, ובמקרה שלא – להזמין אינסטלטור מוכר כדי שיפתור את הבעיה, אבל ישנן גם עבודות שאינסטלטור לא יוכל לבצע אם אין לו אפשרות לבצע אותן בגובה רב ובסיוע ציוד מקצועי כמו מנוף או כבל סנפלינג.

במקרה כזה יש לפנות אך ורק לחברה המתמחה בעבודות כאלה ולפני חתימת החוזה לקבל מידע בעניין תקני הבטיחות שלה, רמת הניסיון, עבודות קודמות וממליצים. 

איפה זה נדרש?

עבודות כאלה נדרשות למשל במגדלי משרדים אבל גם בבתים משותפים בני 3-6 קומות ואפילו בבתים דו קומתיים בהם צינורות נמצאים בגובה רב ואין אליהם גישה קלה. צינורות רבים נמצאים בגובה וביניהם גם מרזבים המנקזים את מי הגשמים ומונעים שלוליות על הגג וכן לחות ועובש שמובילים לסדקים בקירות. טיפול במרזבים מחייב עבודות אינסטלציה בגובה ע"י אנשי מקצוע מנוסים בלבד. כמו כן צינורות של מערכות מיזוג אוויר נמצאים בגובה ותקלות במערכת זו עשויות לחייב טיפול בגובה. צינורות שפכים נמצאים גם הם בגובה לאורך הקירות וסתימות בביוב עשויות להוביל לצורך בהחלפתם. זו עבודת אינסטלציה שאפשרית רק בגובה.

מי מוסמך לבצע עבודות כאלו?

עבודות אינסטלציה בגובה נחשבות למסוכנות ואינן מיועדות לדיירים. לפני החתימה על חוזה עם החברה המבצעת חשוב לקבל עליה המלצות ומידע על ניסיון מקצועי כולל סרטוני וידיאו. בפגישה המקדימה חשוב לתת לנציגי החברה תמונת מצב מלאה בנוגע לליקויים שנתגלו ומחייבים טיפול וליהמנע מהסתרת מידע חיוני. עליכם לקבל מידע מלא לגבי לוחות זמנים וכמובן עלויות ולהיות בטוחים שפוליסות הביטוח מכסות את הפועלים ואתכם, במקרה של תאונה.

שימוש בסנפלינג נחשב זול יחסית בהשוואה לשיטות אחרות ולכן סביר שיציעו לכם את הדרך הזו כדי להתמודד עם בעיות האינסטלציה, וזכרו: לפעמים זהו הפתרון היחיד ואין טעם בקריאה לאינסטלטור מוכר אלא רק לחברות המתמחות בעבודות גובה. 

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פתיחת סודות בחירת האוהלים: טיפים נסתרים לחובבי חוץ
כמומחה בעל שם עולמי בתחום הרפתקאות חוצות, אני נרגש לחשוף כמה מהטיפים והתובנות הפחות ידועות שיכולות...
קרא עוד »
אוק 19, 2023
למה כדאי לכם להזמין צ'קים מעוצבים?
הזמנה של צ'קים מעוצבים יכולה להיות מומלצת מאוד עבור כל אחד מכם שירצה לייצג את העסק שלו ולשלם בצורה...
קרא עוד »
יונ 28, 2021
חופשה משפחתית בדובאי – המקומות שאתם חייבים להכיר
חופשה משפחתית בדובאי היא חלום של רוב המשפחות. עם זאת, עם תכנון נכון, זה יכול להיות מציאות. החופשה...
קרא עוד »
יונ 30, 2022