יישור שיניים – כל מה שצריך לדעת

השיניים הם חלק מהמראה של הפנים, הם חלק מכלי הדיבור שלנו וגם חלק בלתי נפרד מפעולת האכילה שלנו. זו הסיבה לכך שחשוב מאוד לטפל בשיניים בזמן, לשמור על השלימות שלהן ולטפל בכל נזק קטן כגדול כמה שיותר מהר, כמה שיותר ביעילות. מלבד לבריאות ולחשיבות של השיניים אנו צריכים לזכור שטיפולי שיניים נחוצים גם למטרות אסתטיקה ויופי. כי אם אנו רוצים לחייך חיוך מאיר ויפה, השיניים צריכים להיות ישרות ושלמות. הנה כמה דברים חשובים שצריך לדעת על יישור שיניים.

מה שצריך לדעת על יישור שיניים

  • חשוב לבצע יישור שיניים במידה והשיניים אינן ישרות. יש מצבי קיצון שמחייבים התערבות טיפולית. יש מצבי ביניים ויש מצבים שניתן ליישר את השיניים אם כי אין מדובר בטיפול שהוא חובה. בכל מקרה כדאי מאוד להתייעץ עם מטפלים מומחים שיכולים להסביר על התהליך ולקבוע האם מדובר בטיפול נחוץ ומהי רמת הנחיצות שלו.
  • יישור שיניים שקוף מתבצע על ידי רופא שיניים שמציע בין יתר הטיפולים גם טיפולים אורתודנטיים. אורתודנטיה הוא תחום הטיפול שמתייחס ליישור שיניים. למטרות היישור משתמשים באביזרים שונים ובשלל טכניקות שכולן נועדו להפעיל לחץ מבוקר ומתוכנן על השיניים במטרה להחזיר כל שן למקום הרצוי והמתאים לה.
  • יש כיום מגוון שיטות ליישור שיניים. תמיד חשוב להתאים את השיטה למצב השיניים ולחומרת המצב. באופן כללי נוטים לרוב ליישר שיניים בשיטה הוותיקה שכוללת קוביות שמודבקות על גבי השיניים. אם כי יש שיטות נוספות כמו פלטות שקופות ליישור שיניים וכדומה. אלו שיטות שנועדו לאפשר יישור שיניים גם למי שאינו רוצה שהיישור יהיה ניכר לעין וגלוי לעין כל מי שרואה אותו. יישור זה דורש שיתוף פעולה מצד המטופל אך התוצאות עשויות להיות טובות.
Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מזון טבעי לכלב
בפעם הראשונה בחיים נכנסתם הביתה עם גור כלבים? אתם רוצים לעשות כל מה שאתם יכולים כדי שהוא ירגיש בנוח...
קרא עוד »
מאי 01, 2022
זר פירות הוא רעיון נפלא וטעים לכל מצב!
מעוניינים לשלוח זר פרחים אך לא בטוחים שהוא יחזיק מעמד יותר מיומיים? אמרו לכם שזר פרחים הוא מתנה שאינה...
קרא עוד »
מרץ 01, 2021
המתנות המושלמות ליולדת
אימהות היא תקופה מאתגרת ומתגמלת. לכן כשאתם חושבים מה אפשר לקנות ליולדת שזה עתה חובקת תינוק קטן, חשבו...
קרא עוד »
נוב 07, 2022