5 השווקים בישראל שאסור לכם לפספס

שווקים זה תמיד דבר תוסס ומושך – גם אם מדובר בישראל וגם אם בשווקים של בנגקוק או של ארץ אירופית צפונית. בישראל יש לא מעט שווקים טובים, בעיקר באזור המרכז. שוק היה מאז ומתמיד מרכז של אוכל טוב ודוכנים מלאי מוצרים טריים – אבל לא רק! בסמטאות השוק תמצאו מוזיקה טובה, מופעים, דוכני ביגוד והנעלה, ברים ומסעדות טובות. קראו בהרחבה על סיורי שוק בתל אביב!

אז איזה שווקים בישראל אסור לפספס? המשיכו לקרוא כדי לדעת!

5 שווקים מומלצים בישראל

שוק הכרמל

במרכז תל אביב נמצא השוק המפורסם ביותר בארץ ובעולם שבו מאכלים טובים, מוזיקה שמחה, היסטוריה והאווירה. הסיפורים של בעלי הבסטות בשוק התקווה מעורבים ביינות טובים וטעמים מכול העולם והופכים סיור בשוק הכרמל לחוויה מעוררת חושים!

כרם התימנים

עוד בתל אביב תמצאו את שוק כרם התימנים שנמצא בין הרחובות העתיקים והיפים של העיר. סיור לילי במרחב זה מאפשר הכרות עם הסמטאות הקסומות של האזור בשילוב אוכל טוב, שתייה משובחת ואווירה יוצאת דופן.

שוק פלורנטין

בפלורנטין תוכלו לצאת לסיור אוכל משגע עם סיפורי השכונה הטרנדית בתוספת שיור ומעבר בין מגוון רחבות שוקקי חיים והכרות עם אופי השכונה. המרחבים של השוק הם מרחבים אורבניים שפשוט כיף להגיע אליהם.

שוק התקווה

בשכונת התקווה אפשר להנות מטיול כיפי עם סיור בין הבתים ומבט על חייהם של תושבי המקום תוך טיול באווירה חמימה עם אוכל טוב ושופינג זול. ראו לדוגמה סיורים קולינריים בשוק התקווה!

שוק לוינסקי

מקום נוסף שנחמד לטייל בו וייקח אתכם למסע כיפי בזמן עם סמטאות מקסימות חנויות צבעוניות ומאכלי עדות טעימים. אז זה הזמן להכיר מקרוב את השווקים של ישראל.

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
הרדור – ארונות הזזה בעיצוב מגוונים
אם אתם מעוניינים לקנות ארונות הזזה מרשימים עבור ביתכם, כאלה שיוכלו לשדרג אותו ובגדול, דעו לכם כי צורת...
קרא עוד »
דצמ 23, 2021
קייטנת גלישה בחיפה – חוויה בלתי נשכחת לילדים
הילדים שלכם משתעממים בבית ונמאס לכם לראות אותם לא עושים דבר? במקום לתת להם להמשיך לרבוץ מול...
קרא עוד »
אפר 11, 2021
אוהלים לאירועים
אוהלים לאירועים מהווים את הפתרון האידיאלי לכל סוג של אירוע. במקום להפיק עוד אירוע שנראה בדיוק כמו שאר...
קרא עוד »
אוג 27, 2019