מיהרת ונתפסת על נהיגה במהירות מופרזת? אוי…

המאמר באדיבות עו"ד תעבורה אליאס סיילס

במידה ותוpxים אותך בכביש על נהיגה במהירות מופרזת עליך להבין כי מדובר בעבירה בעייתית אשר תגרור אחריה נקודות תעבורה. צבירה של כמות גדולה של נקודות כאלה עלולה להביא עמה השלכות קבועות שבוודאי תהיה מעוניין להימנע מהן. בכל אופן, כאשר המצב אינו חמור, הנקודות הללו צפויות להיעלם לאחר שנתיים.

קנס ונקודות תעבורה במצבים מסוימים

בייחוד עבור אנשים שנתפסים על נהיגה במהירות מופרזת ולא בפעם הראשונה, יש צורך לדאוג לא רק מקנס אלא גם מצבירה של נקודות תעבורה. נקודות כאלה עלולות לסכן את השהות שלכם על הכביש וזאת אם תצברו יותר מידי ובפרק זמן של שנתיים למשל. לאור זאת עליכם לוודא כי אתם פועלים בצורה אחראית ועושים כל שניתן על מנת להבטיח שלא תנהגו במהירות מופרזת.

ההשלכות יכולות להיות מאוד חמורות

אף על פי שרבים חושבים כי נהיגה במהירות מופרזת זוהי עבירה שולית, דעו לכם כי כאשר העבירה מתרחשת שוב ושוב, העונשים יכולים להפוך להיות מאוד חמורים ולהגיע עד כדי שלילה של הרישיון. לאור זאת יהיה רצוי מבחינתכם לפעול בשיקול דעת ולוודא כי אתם יודעים בדיוק מה לעשות כדי להימנע ממצבים מעין אלה.

לימדו לנהוג בצורה אחראית על הכביש

לבסוף נזכיר לכם כי כל עוד אתם חושבים לעלות על הכביש, יהיה מומלץ לכל אחד מכם לחשוב היטב כיצד הוא יוכל להפוך את הנהיגה לבטוחה ואחראית ככל האפשר. אל תחשבו יותר על נהיגה במהירות גבוהה מידי או בשכרות וזאת אם יש לכם עניין לשמור על עצמכם ועל הסובבים אתכם. ללא ספק מדובר בהתנהגות שיכולה להיות בעלת השלכות רבות משמעות על החיים שלכם ושל אחרים ואל לכם לשכוח זאת.

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
פיתוח אפליקציות – איך עושים את זה לבד?
מעוניינים לפתח אפליקציה בעצמכם? אם יש לכם רעיון לאפליקציה שיכולה להצליח, אז יהיה כדאי לכם להשקיע את...
קרא עוד »
נוב 01, 2019
כך שעון שבת עובד
אנשים רבים כיום בוחרים לעשות שימוש באפשרות של שעון שבת על מנת לחסוך שעות ארוכות של הדלקת פלטה, תאורות...
קרא עוד »
אוק 22, 2019
איך למצוא שעונים לגבר במבצע ברחבי האינטרנט
מעוניינים להתחדש בתקופה הקרובה ולרכוש שעונים לגבר במבצע? ובכן, ניתן למצוא היום לא מעט אתרים אשר יוכלו...
קרא עוד »
ינו 27, 2021