קורס פסיכומטרי – איפה ואיך הכי כדאי ללמוד?

מבחן פסיכומטרי הוא תנאי הכרחי לקבלה ללימודים באוניברסיטאות ולתארים שונים, ולכן גם תעשיית ההכנה אליו פורחת. כישלון במבחן, כלומר ציון נמוך מהמבוקש עבור החוג בו אנו מעוניינים (בשקלול עם ממוצע הבגרויות), ימנע מאיתנו את הגשמת החלום לפחות עד המועד הבא של המבחנים, כלומר מספר חודשים, וכך אנו עלולים להיאלץ לדחות את מועד פתיחת הלימודים, או לוותר על החוג המועדף. ציונים גבוהים במיוחד נדרשים בדרך כלל לצורך קבלה לרפואה, מדעי המוח רפואת שיניים והנדסת חשמל. בשל כך התפתחה תעשיית קורסים להכנה, כאשר מחירם של הקורסים נאמד באלפי שקלים ודורש נוכחות בכיתה ופתרון תרגילים יחד עם מנחה צמוד.

יחד עם זאת, ניתן להתכונן היטב לפסיכומטרי גם באמצעות קורסים מקוונים. קורסים כאלה מבוססים על סרטונים ולמידה עצמית יחד עם תרגול מול מיטב המורים בעלי הניסיון בתחום. הבחינה הפסיכומטרית מורכבת משלושה פרקים: חשיבה כמותית, חשיבה מילולית ואנגלית. קורס פסיכומטרי מקוון מאפשר לכם לרכוש ערכה עבור אחד הפרקים, שניים או את כל השלושה, כל אחד לפי צרכיו. שיטת ההוראה מתבססת על סרטונים לצפייה, תרגול מול מורים מנוסים ופתרון בחינות קודמות. כל נבחן מקבל הדרכה צמודה ונבנית עבורו תוכנית לימודים אישית, וכך לא נוצרים פערי הבנה בין התלמידים, תופעה מוכרת היטב בקורסים הפרונטליים. בניית התוכנית האישית נעשית לאחר אבחון חוזקותיו וחולשותיו של כל תלמיד.

שיטת ההוראה המקוונת כוללת מספר יתרונות על השיטה הפרונטלית אבל מחייבת גם משמעת עצמית ברמה גבוהה, התמדה ועקשנות. כמו כן, ברור שהיא אינה מתאימה לכל אחד וגורמת חששות בהתחלת הדרך לפחות, ולכן ניתן לוותר על הקרוס המקוון ולקבל החזר כספי מלא עד 72 שעות ממועד רכישתו. ניתן גם לצפות בחינם בסרטון הדגמה ובדקה ראשונה מכל סרטון בערכה הנמכרת. כך תוכלו להתרשם מראש ולקבל החלטה בהתבסס על ניסוי קצר בחומר הלימוד. יתרון נוסף הוא היכולת לצפות בסרטונים ממגוון כלים כמו מחשב נייח ונייד טאבלט וסלולרי וכן אפשרות לצפייה ללא הגבלה במשך 12 חודשים, כך שתוכלו להתכונן בקצב שלכם לבחינה. 

אולי יעניין אותך גם מידע על קורס לבגרות במתמטיקה

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
ריהוט גן אלומיניום
מזג האוויר מתבהר והימים הופכים להיות ארוכים יותר, זה סימן כי הקיץ עוד מעט מגיע – וגם סימן כי הגיע הזמן...
קרא עוד »
יונ 14, 2022
צביעת בניינים בגובה – תנו למומחים לעשות את זה!
המאמר באדיבות בסיס פתרונות גובה כולנו מכירים את המושג חידוש קירות בניינים. זו פעולה שנעשית אחת...
קרא עוד »
פבר 19, 2022
האם הבית באמת יבש אחרי הצפה?
לאחר הצפות של ממש חשוב לדעת כי יש לא מעט נוזלים אשר חודרים מתחת לפני השטח ומרטיבים את החול מתחת...
קרא עוד »
אוק 28, 2019