מה עושים אם מצוף ניאגרה נתקע?

המאמר באדיבות ניאגרה פיקס

הניאגרה היא אחד הדברים שבאים לשימוש בתדירות הכי גבוהה בבית עם אנשים. על כן ננסה לעשות איתה היכרות ולהכיר את החלקים שקיימים בה וכיצד היא פועלת. מתקן שירותים סטנדרטי מכיל שני חלקים – אסלה ומיכל הדחה הלא היא הניאגרה. הניאגרה עצמה, מורכבת אף היא משני חלקים – מנגנון ההדחה שנקרא גם פעמון ושסתום המצוף.

ניאגרה – כיצד היא פועלת?

תפקידו של מנגנון ההדחה הוא להזרים מים אל תוך האסלה ולשטוף אותה לאחר השימוש בה. למנגנון ההדחה יש כפתור וכאשר לוחצים עליו מתרומם הפקק שנמצא בתחתית מנגנון ההדחה, על ידי מנוף קטן וכך משתחררים המים דרך חור שנמצא בתחתית המיכל אל עבר האסלה.

בין חלקי הניאגרה ישנו גם את המצוף. למצוף יש שני תפקידים – האחד הוא למלאות מחדש את המים במיכל לאחר כל הדחה והשני, לעצור את פעולת מילוי המים לאחר שהם הגיעו למפלס הרצוי.

מצוף ניאגרה – איך הוא עובד?

ככל שהמכל מתמלא במים, עולה המצוף כלפי מעלה והזרוע שמחוברת אליו יוצרת לחץ על גומיית האטם אשר חוסמת את מעבר המים לניאגרה. מה שקורה הוא, שנסתם החור שמזרים את המים אל המיכל ולא מאפשר להם למלא את המיכל עוד ולהציף את האסלה. כאשר לוחצים על לחצן ההדחה, המצוף מתחיל לשקוע ומוריד את הלחץ מעל הגומייה שאוטמת את פתח כניסת המים. בשלב הזה, יכולים המים לזרום אל תוך המיכל והם ממלאים אותו שוב עד שהמצוף עולה למעלה ונוצר שוב לחץ על גומיית האטם.

מה עושים כאשר המצוף נתקע?

במנגנון של מצוף הניאגרה קיים בורג המאפשר לכוון אותו בגבהים שונים על מנת להגדיל או להקטין את כמות המים במיכל. מה שקורה הוא, כי במידה והמצוף מכוון גבוה מידי, יתמלא המיכל ביותר מים והם עלולים לחלחל אל תוך האסלה. במצב כזה, הפתרון הוא, פשוט לכוון את גובה המצוף באמצעות הבורג למצב נמוך יותר. עם זאת, יכול להיות מצב בו המצוף כבר בלוי ואז לא יעזור לכוון אותו אלא יהיה צורך להחליפו בחדש.

לעוד מידע בנושא תיקון מצוף ניאגרה סמויה

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שירות של איתור חייבים – מי צריך את זה?
יש שירותים שעד שאנחנו לא צריכים אותם, אנחנו בכלל לא מודעים לקיומם. אחד מהם הוא שירות איתור חייבים....
קרא עוד »
פבר 06, 2021
מה מיוחד בארונות רחף?
בשנים האחרונות הרבה מאוד מעצבי פנים המסייעים לאנשים לעצב את ביתם, בוחרים בסגנון המינימליסטי, בעל...
קרא עוד »
יונ 30, 2021
איפה כדאי ללמוד קורס תפירה שמלות ערב?
מאז שאתם זוכרים את עצמכם כל מה שרציתם היה לדעת לתפור? לא רק שתפירה תמיד נראתה לכם מעניינת, אלא גם רציתם...
קרא עוד »
מאי 10, 2022