מה זה קורס הובלה ספורטיבי?

בשנים האחרונות, אנחנו יכולים לשמוע יותר ויותר על אנשים שבוחרים להתעסק בטיפוס הרים, בין אם זה באופן חובבני ובין אם זה באופן מקצועי. אנחנו יכולים לראות לא מעט ישראלים שבוחרים לעבור קורסים בתחום ולהתחיל לטפס על הרים בישראל ולאחר מכן גם בחו"ל. הם בוחרים לעשות את זה, בין אם מתוך עניין, אתגר, ובין אם מתוך רצון לחוות חוויה ייחודית שאי אפשר לחוות בכל מקום, ובכל זמן. 

אחד מהקורסים אשר פותחו בזכות כל הנושא של טיפוס הרים, הוא קורס הובלה ספורטיבי. הרעיון של קורס זה הוא לספק מידע בכל מה שקשור לשיטת טיפוס באמצעות הובלה. מדובר בקורס שמיועד בעיקר למטפסים מקצועיים, מטפסים שעוסקים בתחום במשך שנים ארוכות ורוצים לעבור לטיפוס הרים בסגנון אחר, ייחודי וקשה יותר. 

במסגרת הקורס לומדים להכיר את כל הציוד שנדרש בשביל לעסוק בטיפוס הובלה, כמו כן לומדים להכיר את כל ההיבטים הבטיחותיים, כיצד בונים תחנת טופ רופ, איך מבצעים גלישה בצורה נכונה, אבטחה סטטית ודינאמית, וכיצד מצמצמים את הסיכון בזמן הטיפוס ובכלל במצבים משתנים. כמו כן, לומדים את כל הנושא של אבטחה ונפילות נכונות בשטח. 

חשוב לומר, הקורס הזה לא מתאים לכל אחד אלא רק למי שמתעסק במשך שנים רבות בנושא ומתמחה בו, כמו כן הוא מתאים באופן ספציפי למי שרוצים לקחת את כל הנושא של הטיפוס לקצה, שכן כאן יוצאים מטיפוס הרים על קיר לטיפוס הרים על מצוקים והרים, זה הרבה יותר מורכב, הרבה יותר מסובך, וצריך לומר, גם הרבה יותר מפחיד עבור לא מעט אנשים. 

לפני סיום חשוב להדגיש, כשאנחנו בוחרים להירשם לקורס הובלה, חשוב שאנחנו נלמד על המקום שעורך את הקורס, מי הם המרצים, אילו תנאים עומדים לרשות המקום, כמה זמן הוא נמשך וכמובן מהי תוכנית הלימודים שהמקום מציע לנו. בצורה כזו, אנחנו נוכל להשוות בינו לבין מקומות אחרים ולהחליט האם זה המקום האידיאלי בשבילנו או לא. 

אחרי שנסיים את הקורס, נוכל להשתמש בכל החומר שלמדנו בו בשביל לצאת אל השטח. 

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
קורס מסחר עצמאי בשוק ההון: המדריך האולטימטיבי שלך
יציאה למסע בשוק ההון יכולה להיות מרגשת ומרתיעה כאחד. הנוף מורכב, דינמי ודורש שילוב של ידע טכני,...
קרא עוד »
אוג 21, 2023
סוגי נעלים פופולריות בישראל
הו נעליים! כמה שאתן נחשקות… נעליים הפכו מאמצעי נוחות שעוזר לנו להגן על הרגליים בזמן הליכה, אל אמירה...
קרא עוד »
אוק 01, 2019
איך להיפטר מכינים אחת ולתמיד?!
איך מחסלים כינים?! לא מצליחים להיפטר מהכינים? עוד אל תאמרו נואש! אנחנו ממש פה כדי לעזור לכם להבין איך...
קרא עוד »
אוק 20, 2019