המסת שומן בקור, האם יש סכנה לכוויות?

אנשים רבים מגלים כי הם מתמודדים מול שומנים עקשניים שלא מוכנים לרדת מהם גם אם מתאמצים מאוד. הם מתעמלים, מנהלים משטר דיאטה קפדני, והשומנים הללו עומדים במרים… אלו עשויים להיות שומנים באזורים שונים בגוף והם באמת לא מגיבים לכל הניסיונות שלנו להסיר אותם.. הפתרון הוא המסת שומן בקור.

על מה מדובר?

המסת שומן בקור הוא טיפול שמבצעים אותו באמצעות מכשור מיוחד שמפנה קור בטמפרטורה מבוקרת לאזור הנדרש בגוף. העובדה שתאי שומן רגישים מאוד לטמפרטורה מביאה לכך שאין צורך לעשות שימוש בטמפרטורה קיצונית מאוד, די בקור מסוים שישפיע על תאי השומן ויתחיל את תהליך הפירוק שלהם מהגוף. הרגישות של תאי השומן לקור מאפשרת לנו להפנות קור לעבר האזור הרצוי, וזאת בלי לפגוע בתאים אחרים בגופנו. כיוון שעבור יתר התאים הקור הזה אינו משמעותי ולא גורם לכוויות או לשינויים מבניים אחרים.

כיצד משיג הטיפול תוצאות?

טיפול המסת שומנים בקור הוא טיפול שמתחיל בקליניקה. המטפל מפנה באמצעות מכשיר מיוחד את הקור הרצוי לעבר האזור המטופל. המטופל יחוש את הקרירות חודרת לגופו, והוא עשוי ליהנות משקט ושלווה במהלך הטיפול. אין כאב ואין תחושות לא נעימות. אם תרצו זה יכול להיות זמן של הרפיה ומרגוע… לאחר שהטיפול מסתיים מתחיל תהליך טבעי שבלוטות הלימפה אחראיות עליו. תאי השומן מומתים בעקבות הקור, והם יפונו מהגוף באמצעות המערכת הטבעית של הגוף במהלך התקופה הקרובה. לאחר תקופת מה נוכל להבחין כי תאי השומן אכן נעלמים מהגוף. השומנים הללו שניסינו נגדם את כל הכלים סוף סוף מתפנים מהזירה.

טיפול מותאם ומתקדם

אכן, תחום הטיפולים האסתטיים מציע לנו כיום פתרונות מתקדמים ושיטות נפלאות לשיפור המראה שלנו. אם גם אתם מתמודדים עם עודי שומן ואתם חפצים להסיר את התאים המטרידים הללו מגופכם, מומלץ לקבל פרטים על טיפולי המסת שומן בקור. זו אופציה מוצלחת ומומלצת שאינה כרוכה בסיכונים. והיא מאפשרת לנו ליהנות ממראה נאה ומגזרה מחמיאה – חרף שומנים עקשניים שלא הצלחנו להסיר אותם באף דרך אחרת.

אולי יעניין אותך גם הצרת היקפים

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למה צריך מיטה לכלב
מיטות כלבים הן חלק חיוני מחייו של הכלב. הם מספקים נוחות ותמיכה לכלבים כשהם נחים עליהם. המפתח הוא למצוא...
קרא עוד »
אפר 24, 2023
הכול על נשירת שיער אצל נשים
נשירת שיער היא תופעה שתוקפת כ 50% מהאוכלוסייה בגילאים שונים ומסיבות שונות. כאשר מדובר על נשירת שיער...
קרא עוד »
מרץ 07, 2021
חנות למתנות ילדים ותינוקות
מתנה היא דבר שלא אמורה להיות מטלה. זה חייב לבוא מהלב. כשאתם נותנים מתנות, אתם נותנים משהו מרצון מבלי...
קרא עוד »
אוק 14, 2020