האם מצבר יד שנייה יכול להיות טוב?

מצבר הוא זה אשר מניע את רכבינו ובנוסף, הוא אחראי לגל מערכת החשמל הקיימת ברכב. מצבר, תמיד כדאי שיהיה חדש ולא משומש אך אם בכל זאת החלטתם לרכוש מצבר משומש דווקא, כדאי לפני כן לדעת כמה דברים חשובים עליו.

האם מצבר יד שנייה יכול להיות טוב? |

כמו כל דבר בחיים, כך גם מצבר, רצוי שיהיה חדש לחלוטין. היתרון בכך הוא מכמה סיבות כשהראשונה שבהן, היא כמובן האופן בו יעבוד המצבר לאורך זמן. מצבר חדש, כמעט תמיד יעבוד יותר זמן וזה הישן.

דבר שני שחשוב לדעת כאשר רוכשים מצבר ישן, היא האחריות המגיעה איתו. מצבר חדש לרוב, נרכש יחד עם אחריות של 3 שנים לפחות. למה זה טוב? פשוט.. מצבר שנגמר בתקופה הזו או שהפסיק לעבוד מסיבות שונות, יהיה מאחריות החברה, דבר טוב לכשעצמו.

אחריות על מצבר חדש |

למצבר חדש קיימת אחריות של לפחות 3 שנים מרגע קנייתו או מרגע ייצורו. השקט שייתן עבורכם מצבר חדש יעשה את שלו וכך תהיו רגועים יותר בנסיעות למשך 3 שנים. זהו פלוס גדול עבור נהגים שמשתמשים ברכבם באופן יומיומי.

חשוב לזכור שלא רק מי שמשתמש ברכבו באופן יומיומי, צריך מצבר חדש עם אחריות אלא דווקא נהגים שנוהגים לא להשתמש לרכבם יתר על המידה והוא ומחנים אותו בחניית הבית למשך ימים רבים ללא שימוש, כן להם יהיה צורך במצבר חדש שכן אי נסיעה ממושכת ברכב גם כן גורמת למצבר להיהרס ולהתקלקל.

כמה עולה מצבר חדש? |

מצבר חדש, כך ברוב המקרים לפחות, לא יעלה על 500 ₪ ליחידה, כמובן אם מדובר המצבר לרכב רגיל שאינו גדול ומצריך עלויות נוספות. מסבר לרכב גדול יותר, יהיה יקר יותר מהסיבה הפשוטה, שהוא מגיע עם נפח גדול יותר וחזר יותר

מצבר יד שניה, יעלה בסביבות ה 250 ₪, והוא יתאים בעיקר לרכבים ישנים שאינם צורכים חשמל יתר על המידה. החיסכון במצבר ישן יהיה יתרון לרכבים ישנים בלבד שכן אלו החדשים, משתמשים ביותר חשמל ויצטרכו מצבר חדש.

אולי יעניין אותך גם מצברים ברחובות והסביבה

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
דילדו – תתחברו למיניות שלכן
לכל אישה יש את הדרך שלה להתחבר למיניות שלה. יש נשים שאוהבות משחק מקדים ארוך, ואילו אחרות מעדיפות...
קרא עוד »
יול 14, 2021
מסנן אבנית דירתי ללא סיליפוס – מה היתרון?
רבים לא יודעים זאת, אך כאשר בוחרים להתקין בצנרת מסנן אבנית מסורתי, לרוב הוא יעשה שימוש בכימיקלים כמו...
קרא עוד »
ינו 31, 2021
היתרונות של קמגרה: יותר מאשר נדמה לכם
קמגרה באתר kamagra israel, הידועה בתפקידה בניהול הפרעות זיקפה (ED), חרטה בהדרגה את המוניטין שלה בזירת התרופות....
קרא עוד »
אוק 18, 2023