אפליקציה לעסקים – כמה זה מועיל?

המאמר באדיבות שטיבל.קום

הרבה פעמים בעלי עסקים תוהים, האם נכון מצידם להסתפק באתר אינטרנט או שמא, הם צריכים לחפש מדרכים יותר מתקדמות בשביל להגיע אל קהל הגולשים, קהל הלקוחות, בין אם מדובר בלקוחות קבועים או חדשים. 

עד לפני שנים לא רבות, לא היתה אופציה אחרת מלבד אתרים, כיום כשיש לכל אחד מכשיר סמארטפון, אז כל בעל עסק יכול להחליט האם הוא מעדיף להסתפק באתר אינטרנט או לעבור לשלב הבא באבולוציה הדיגיטלית, אפליקציה לעסקים. 

על מנת להבין כמה זה מועיל לבית העסק, צריך להבין את ההבדל בין אתר לאפליקציה. למעשה, אתר אינטרנט, הוא כלי רגיל שמאפשר לקבל מידע ולבצע פעולות. אפשר לגלוש בו גם דרך מכשירי סלולר או טאבלט. אם כך למה עדיף לייצר אפליקציות סלולר? 

ראשית, אפליקציה בנויה למכשיר סלולר, היא מותאמת אליו. זאת להבדיל מאתר אינטרנט שגם אחרי התאמות שעושים למכשיר נייד, עדיין לא מספק את אותה חווית שימוש כמו אפליקציה רגילה. 

שנית, קל יותר לבצע פעולות דרך האפליקציה, מעבר לכך שזה גם הרבה יותר פשוט ונוח, לגלוש בה, לעבור מעמוד לעמוד, להשתמש בתפריטים ועוד. 

שלישית, אפליקציה יכולה להכיל דברים שאתר אינטרנט לא יכול בהכרח להכיל, למשל אפשרות לקבל התרעות, אפשרות להשתמש בשירותי מיקום ועוד. לא במקרה גם אתרים גדולים, בונים אפליקציות, האפשרויות הן הרבה יותר מגוונות. 

ארבע, בשביל להשתמש באתר אינטרנט דרך מכשיר סלולר או טאבלט, צריך לבצע יותר פעולות, מבחינה מעשית, מאשר שימוש באפליקציה, שמחייבת אותנו רק ללחוץ על הסמל שלה ואנחנו בפנים. 

צריך לציין, שהיום אנחנו יכולים למצוא הרבה מאוד חברות שמתמחות בפיתוח אפליקציות לעסקים, הן יודעות כיצד לאפיין את הצרכים של כל עסק ועסק, ובהתאם לכך, הן יודעות כיצד לייצר אפליקציות ברמה הכי גבוהה שיש. חשוב כמובן לשים לב, לא רק למאפיינים אלא גם לעיצוב ולתכנון, חשוב לשים לב לכמות המשאבים שהאפליקציה צוברת ועוד. 

לסיכום, אין ספק שלצד אתר אינטרנט ועמוד פייסבוק עסקי, אפליקציה לסלולר או לטאבלט, זה כלי שכל בית עסק צריך להציג ללקוחות שלו.  

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
צביעת בניינים בגובה – תנו למומחים לעשות את זה!
המאמר באדיבות בסיס פתרונות גובה כולנו מכירים את המושג חידוש קירות בניינים. זו פעולה שנעשית אחת...
קרא עוד »
פבר 19, 2022
מה הם המזיקים הנפוצים ביותר בגינת הבית ואיך לטפל בהם?
מזיקים הם אחת הבעיות הנפוצות ביותר איתם מתמודדים גננים. הם עלולים לגרום נזק לצמחים, להפחית את התשואות...
קרא עוד »
יונ 07, 2023
מסלול טיול קרוואנים באירופה 3 מסלולים מומלצים
מיותר לציין כי מסלולי טיול בקרוואן הם המפתח לחופשה בלתי נשכחת, במיוחד כשנוסעים ברחבי אירופה. לא...
קרא עוד »
מרץ 24, 2020