איך מבצעים איתור נזילות?

כל הנושא של בדיקת אינסטלציה הוא נושא שעשה כברת דרך מהותית ומשמעותית ביותר בשנים האחרונות. 

מהתנהלות פרימיטיבית אשר כל כולה התבצעה בעזרת כלים פשוטים למדי, החלו לעשות שימוש במצלמות טרמיות משוכללות, באמצעים דיגיטליים שונים אשר אלו מקלים מאוד על העבדה של האינסטלטור כאשר הרווח המשמעותי הוא של האזרחים הסובלים מבעיות שונות באינסטלציה.

בעיות בצנרת…

אין כמעט בית שאינו זקוק מידי פעם בפעם בתיקון או בטיפול במערכת האינסטלציה. כמעט כל אחד מוצא את עצמו מתמודד עם תקלות שונות במערכת האינסטלציה ולא ממש משנה אם מדובר בדירה חדשה או ישנה. אלו וגם אלו חשופים לבעיות שונות בצנרת וכולם צריכים לדעת על שיטות הטיפול והתיקון שקיימים כיום.

אז מה היה בעבר?

בעבר, כאשר אדם סבל מנזילה במקום כלשהו בבית או שהשכנים התלוננו על נזילה מהתקרה מכיוון הצנרת של השכנים, היה הדבר מכניס להיסטריה ולחוסר אונים. כי כולם כבר ידעו. בעיה בצנרת זה מתכון בדוק לצרות. הדרך לאתר את מקור התקלה ואיתור הנזילות זה היה הקושי העיקרי והמהותי ביותר.

לצורך כך היו מרימים מרצפות בבית, היו קודחים בקירות או אפילו מזיזים ארונות קיר כבדים. זאת רק על מנת למצוא את הנקודה הבעייתית. לאחר שכבר נמצא המקור, היו מביאים כלים כבדים למקום על מנת לפתור את הבעיה. אלו יצרו הרבה הרס, הרבה לכלוך והרבה אבק ובלאגן בבית.

לאחר התיקון היה צורך בשיקום יסודי ומקיף אשר לא פעם עלה דמים מרובים.

איך מאתרים כיום נזילות?

כיום, החיים הרבה יותר פשוטים וקלים. אפשר לאתר בקלות רבה את מקורה של הבעיה בצנרת, זאת באמצעות מצלמות תרמיות משוכללות. אלו מאפשרות שליטה על הנעשה במעמקי הצנרת באמצעות הצצה קלה בלבד של המצלמה אל תוך הצינור.

כך יודעים בדיוק היכן הסתיימה או לחילופין מה המקום המדויק של הפיצוץ. גם הטיפול בתקלה נעשית כיום באמצעים משוכללים כך שתוך דקות ספורות בלבד ניתן לפתור את הבעיה על הצד הטוב ביותר כאשר כמעט ולא נשאר כל זכר לבעיה שהייתה כמו גם לתיקון שהתבצע במקום.

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
איפה ניתן למצוא מוצרי יודאיקה זולים?
עולם היודאיקה עצום ומגוון. מהמסורתי ועד לייחודי, יש הרבה אפשרויות זמינות למי שמחפש לקנות מוצרי...
קרא עוד »
יול 24, 2022
אמן חושים לחתונה במרכז
החתונה היא עניין גדול. זה היום שבו שני אנשים קושרים את הקשר. חגיגת אירוע זה היא חלק חשוב מחיי החתן...
קרא עוד »
יול 26, 2022
5 טיפים לבחירת ציוד אגרוף
מעוניינים לרכוש ציוד אגרוף איכותי ולהיות בטוחים כי אתם בוחרים באחד אשר יוכל לשמש אתכם במשך שנים רבות?...
קרא עוד »
ינו 20, 2021