אבנר ישר – לא רק אדריכל…

לכולנו יש חזון לעתיד ואולי חלקנו יוכלו לממש את החזון שלנו. אבל איש מקצוע בשם אבנר ישר הקים את אחד ממשרדי האדריכלים הבודדים בישראל שהצליחו לעשות זאת ולהביא ערך מוסף לנושא עיצוב פנים ואדריכלות. בתחום האדריכלות למעלה מ-30 שנה. הוא גם חבר במכון האמריקאי לאדריכלים (AIA) ובאיגוד הלאומי של אדריכלים מקצועיים (NAPA).

מה צריך לדעת על אבנר?

אבנר הוא אדריכל וגם בעלים של משרד אדריכלים ישראלי מוביל שזכה בפרסים ותשבחות רבים. הוא ידוע בארכיטקטורה ובעיצוב החדשניים שלו. היא נוסדה ב-1968 על ידי אבנר איסר, שהוא בעצמו אדריכל. המשרד נקרא במקור "אבנר ושות'". אך מאוחר יותר שונה ל"אבנר ישר אדריכל".

מגזין עיצוב חדש שכולם רוצים להיות חלק ממנו

לאבנר יש חוש סגנון וטעם מצוינים באדריכלות, מה שגורם לו להתבלט על פני עמיתיו. מלבד עיסוק בעיצוב פנים, אבנר גם מוציא לאור מגזין עיצוב שיוצא לאור כל מספר חודשים ומספק במה לאדריכלים ומעצבים מכול רחבי הארץ והעולם! מדובר במגזין איכותי שקיים גם בדפוס וגם בדגיטל ומספק חשיפה נהדרת לבעלי מקצוע. 

מדובר למעשה  באדריכל ידוע ומוכר  והוא תמיד מוכן לפרסם שירותים שונים של מעצבים ואדריכלים בירחון העיצוב שלו.  אבנר הוא אדריכל מקצועי מוכר שיודע להפוך כל מרחב לנוח, מותאם אישית וייחודי. הוא עוסק  באדריכלות והוצאה לאור של מגזין עיצוב פופולארי. לסיכום, 

אבנר ישר אדריכל  מוציא לאור ירחונים שעוסקים בעיצוב. בנוסף לכך חברת האדריכלות שלו מספקת שירותי אדריכלות לציבור הישראלי כבר למעלה מ-40 שנה. החברה בנתה מבנים חשובים רבים, כמו הבורסה לניירות ערך בתל אביב ונמל התעופה בן גוריון. לכן זהו שם מוכר בארץ ובחו"ל. מידע נוסף באתר www.da-magazine.co.il

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מחסן גינה
מחסני גינה הם תוספת נהדרת לכל חצר אחורית. הם נוחים, מגוונים ומציעים הרבה מקום למטרות שונות. עם זאת,...
קרא עוד »
נוב 25, 2022
ספת נוער – ספה שנפתחת לעוד מיטה
ספת נוער היא ספה הנפתחת למיטה נוספת. אפשר לישון עליו, אבל יש בו גם מיטה. זה כמו המיטות האחרות בבית שלך...
קרא עוד »
מרץ 30, 2023
שולחן סלון יוקרתי
שולחן הסלון היוקרתי הוא פריט ריהוט נהדר. העיצוב של השולחן אלגנטי מאוד ויוקרתי .  שולחן הסלון של היום...
קרא עוד »
ספט 19, 2022