פאפוס, יעד חם לכולם.

המאמר באדיבות https://lagoonkosher.com

כאשר מתכננים חופשה או נופש, מחפשים מקום אטרקטיבי לבילוי וכזה שלא בילו בו עד היום. כמובן שקיימת העדפה לבית מלון אשר מציע פינוקים ואטרקציות בתוך המלון עצמו, אך לא מוותרים גם על יציאות וטיולים, סיורים במקומות מעניינים ואיך לא, ביקור חובה בחנות מזכרות ומתנות. אחת האופציות החמות ביותר היא חופשה בעיר פאפוס שבקפריסין – בית המלון במקום, מציע את כל מה שאנשים מחפשים ומבקשים שיהיה בחופשה שלהם.

העיר פאפוס – מהי והיכן היא ממוקמת?

העיר פאפוס שוכנת בחלקה הדרום – מערבי של האי קפריסין. העיר פאפוס – ובשמה הלועזי PAPHOS – הינה עיר חוף מלאת חיים אשר מאפשרת למתארחים בה חווית נופש מושלמת. על חופה של העיר פאפוס ישנו נמל פעיל ומרינה שמציעה מגוון אטרקציות ים שונות. במרכז העיר קיים קניון מותגים גדול – חנות הג'מבו הידועה והמדוברת בעולם, ישנה טיילת גדולה ומרהיבה, פארק מים ענק ומאתגר, גן חיות וכמובן, אתרים ארכיאולוגיים.

חופשה חווייתית בפאפוס – למי זה מתאים?

בית המלון בעיר פאפוס פתוח לכל דורש וכל מי שמחפש ליהנות מחופשה חווייתית מוזמן להגיע לשם. בית המלון נותן שירות מעולה לכל ציבור שהוא, אך הדגש העיקרי בו הוא על התאמה והנגשה לציבור הדתי אשר שומר כשרות. בבית המלון בפאפוס ניתן לבלות חופשה קסומה מבלי לחשוש שמא יהיה צורך להתפשר על צניעות, כשרות או שבת. בשל עובדה זו מעדיפים ישראלים רבים – אף כאלה שאינם שומרים מסורת באופן קבוע – לבלות את חופשתם ולקחת חבילת נופש כשרה בקפריסין בבית המלון אשר בעיר פאפוס.

שירות, איכות, כשרות – הכול במקום אחד

בעיר פאפוס ניתן ליהנות לא רק מחופשה איכותית ומהנה, אלא גם רמת השירות בבית המלון הוא מהגבוהים ביותר ועושים הכול על מנת שהוארחים יצאו מרוצים ככל הניתן. כמו כן, ישנו דגש גדול על איכות המאכלים שמוגשים במקום. אחת הסיבות לאיכות הבלתי מתפשרת היא עובדת היותו של המטבח כשר. כאשר מדובר במזון כשר, פוחתים באופן אוטומטי החרקים, החיידקים וכדומה והאוכל יוצא נקי ואיכותי לסועדים.

אז אם אתם מחפשים מקום אטרקטיבי לחופשה, פאפוס הוא היעד המתאים ביותר עבורכם.

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
משכנתא הפוכה – האם כדאי להיכנס לזה?
בעשורים האחרונים אנו עדים למצב שבו תוחלת החיים עולה באופן הדרגתי, וכיום אנשים חיים יותר מאשר אנשים...
קרא עוד »
ספט 06, 2019
למה חשוב לעשות בדק בית לפני קניית דירה?
בדרך לרכישת דירה חדשה לוקחים בחשבון שיקולים שונים ומבצעים פעולות חיוניות. אחת שחשוב לעשות היא בדק...
קרא עוד »
ינו 12, 2021
כך מתמודדים עם רטיבות קפילארית
לא מעט בתים בארץ מוצפים בימות החורף במים, מה שגורם לרטיבות בקירות, ולא רק, אלא גם מתחת לרצפה. בין...
קרא עוד »
אוג 10, 2021