נמאס לי מהחיים – איך משנים כיוון? למי פונים?

החיים הללו מציעים לנו כל כך הרבה אפשרויות. אז איך זה שאנשים לא מעטים מוצאים את עצמם בנקודת קצה של "נמאס לי מהחיים"? התשובה פשוטה. כל אדם הוא יצור שמורכב מגוף ונפש. הנפש שלנו הינה חלק רוחני, חלק אלוק ממעל. וכדי להשביע אותה ולתת לה את רצון החיים צריך לדבר בשפה שלה. וזה אומר סיפוק רוחני, עשייה של ממש, ועיסוק בתורה ובמצוות. כל עוד אנחנו מזניחים את הנשמה, אנחנו עלולים להתמודד עם מצב לא נעים.

לרדוף אחרי מאווי הגוף

תאוות רבות קיימות בעולם. ובדור מתירני כמו שלנו ניתן ליהנות ולבלות בלי סוף. אלו חופשות מלהיבות ברחבי העולם, אוכל מעולה, מתקני ספא, חוויות נופש וביקורים באתרים מלהיבים. דומה כי אין סוף וקצה לתענוגות העולם הזה. אבל האם כל אלו משרים עלינו את השלווה הרצויה? האם אלו נותנים לנו סיפוק ושלווה? התשובה היה שלילית. גם אם נפליג לחופים מרוחקים וגם אם נתמיד בטיפולי הרים או החלקות שלג, לא נגלה שם את האושר של החיים. כי כדי להיות מאושרים ושמחים עם החיים צריך לשנות כיוון.

להבין את משמעות החיים

כדי לשנות כיוון עלינו להבין ולהפנים את משמעות החיים. מהם חיים של בן אדם? לשם מה הוא קיבל אותם? מה קורה לאחר מאה עשרים? ומיהי הנשמה שפועמת בתוכנו ודורשת את שלה? השאלות הללו הן שאלות שיש להן תשובות ברורות ומחוורות. וכל מי שרוצה למצוא אותן ימצא אותן. הדרך עשויה להיות מפותלת, היא עתידה לדרוש מחירים שונים וגם שינויים משמעותיים בחיים. אבל אם המטרה הינה למצוא עניין וטעם בחיים שלנו, אם אנחנו באמת רוצים לשנות כיוון ולהשיג את האושר המיוחל – זו הדרך היחידה בה נוכל להשיג את הערכים הללו.

למצוא את הכתובת המתאימה

יש מסגרות שונות ומדרשיות בהם ניתן למצוא ידע רב. מדובר על סמכויות רוחניות שמעמיקות חשוב במשמעות החיים, אמונה ובדרך החיים הנכונה שמביאה לאושר אמיתי. חפשו, למדו, בקשו לדעת. התהליך הזה הוא יוליך אתכם אל האושר המיוחל.

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
מזותרפיה אצל קוסמטיקאית – תביאי את היופי שבך לידי ביטוי
נשים שרוצות להיראות בשיאן תמיד צריכות לחשוב על מראה עור הפנים שלהן והטיפוח שלו. שילוב בין מזותרפיה...
קרא עוד »
ינו 21, 2022
איטום קיר חיצוני
איטום קירות הוא דרך יעילה לגרום למבנה להיראות אטרקטיבי יותר. עם זאת, לא תמיד שיטת איטום הקירות היא...
קרא עוד »
ינו 18, 2023
גריל גז נפוליאון- כל מה שצריך לדעת
גריל גז הפך להיות פופולארי מאוד בשנים האחרונות. לא מעט אנשים שיש להם גינה או חצר בוחרים לרכוש גריל גז....
קרא עוד »
פבר 19, 2022