מסלול טיול קרוואנים באירופה 3 מסלולים מומלצים

מיותר לציין כי מסלולי טיול בקרוואן הם המפתח לחופשה בלתי נשכחת, במיוחד כשנוסעים ברחבי אירופה. לא יודעים לאן ללכת? הגעת למקום הנכון! להלן שלושת המקומות הטובים ביותר לקחת קרוואן ברחבי אירופה!

 

  1. La Route des Grande Alpes

מסלול זה, המכונה רשמית D902, הוא בהחלט ביקור חובה! משתרע מאגם ז'נבה לים התיכון, טיול כביש זה יעניק לך את ההזדמנות להתרשם מסגנון החיים בהרים ובמדינות הים התיכון. זה הוא מסלול שאי אפשר לפספס אם אתה נוסע בקרוואן ברחבי אירופה. החלק הכי טוב? במסלול יש מספר מעברי הרים, ששימשו קטעי דרך בטור דה פראנס. ובנופים מרהיבים אלה לא חייבים להיות רק מאחורי חלונות המכונית שלך – ניתן לשלב, אתה יכול לרכוב על אופניים בשבילים היפים האלה ולהלך לאיבוד ביופיו של הטבע ההררי.

  • מרחק: 617 ק"מ
  • התחלה: Thonon-les-Bains
  • סוף: Menton
  1. נסיעה בכביש לאורך חופי פורטוגל:

אם אי פעם רצית לנסוע לאורך החוף האטלנטי ושתהיה לך הזדמנות לבקר בחוף מתי שתרצה, אז זה המסלול בשבילך! פורטוגל היא ביתם של כמה מהחופים היפים ביותר בעולם, ומספקת למבקרים נוף שלא יראו בשום מקום אחר. ניתן לטעון כי נסיעה נופית לאורך החוף האטלנטי היא אחד ממסלולי הרכב היפים ביותר באירופה. מלבד הטבע הפנטסטי, פורטוגל מציעה תרבות ייחודית המושפעת מאימפריות שכבשו בעבר את הארץ. אז ארזו את התיקים והתכוננו לחקור את נפלאות פורטוגל ולאכול (המון) פסטל דה נטה!

  • מרחק: 818 ק"מ (בערך)
  • התחלה: Viana do Castelo 
  • סוף: Tavira
  1. נסיעה לאורך הולנד ובלגיה:

החלק הטוב ביותר בלקחת את המסעות שלך ברחבי אירופה הוא לנסוע בין מדינות בקלות. למעשה, נסיעה ברחבי מדינות גורמת לך להעריך באמת את הייחודיות של התרבות של כל מדינה, מכיוון שאף על פי שמדינותיה ממוקמות באופן גיאוגרפי באופן דומה, אורח חייהם עשוי להשתנות באופן דרסטי. הולנד ובלגיה הם דוגמא עיקרית לכך. שתי המדינות שוכנות זו ליד זו, ופלמית והולנדית דומות יותר ממה שהייתם מצפים. עם זאת, אתה תיתקל בחוויות שונות לחלוטין כשאתה מבקר בשתי המדינות. ואיזו דרך טובה יותר לחוות זאת מאשר לעשות מסלול טיול קרוואנים מדהים באירופה?

  • מרחק: 331 ק"מ
  • התחלה: אמסטרדם
  • סוף: Bruges

אולי יעניין אותך גם טיולי קרוואנים באיטליה

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
למי פונים עבור כתיבת מטלות אקדמיות
כל סטודנט מכיר את הרגע הזה, שבו כבר לא ניתן לדחות יותר את המטלות האקדמאיות שלו ויש צורך לשבת ולהתחיל...
קרא עוד »
אוג 08, 2019
חנות צעצועים
חנויות צעצועים הן מקום שבו ילדים והורים יכולים ללכת לקנות את הצעצועים האהובים עליהם. ישנן חנויות...
קרא עוד »
אוג 06, 2022
משחקי רכיבה
משחק רכיבה על סוסים הוא משחק פופולרי בקרב הילדים, וזה לא רק משחק, זו הרפתקה. כפי שאתה יכול לראות, משחק...
קרא עוד »
אפר 08, 2023