השוני בין ספר גברים לנשים

המאמר באדיבות https://www.davisbitton.com

הבדלים רבים קיימים בין ספר לגברים לספר לנשים. ראשית, גברים אינם דורשים תשומת לב לשיער שלהם כמו שניתן על ראש נשים. טיפול בשיער אישה, דורש מיומנות גבוהה יותר מאשר דורש ראש או שיער של גבר.

השוני בין ספר גברים לנשים |

אנדראס ווילד, ממכון ג'ון פרידה אומר: "גזרת שוליים על שיער יבש או עיצוב מחדש של החלקים הקדמיים בשיער, היא הדרך הטובה ביותר למסגר מחדש את פניך ולהוסיף מעט מראה טוב למראה שלך". לפעמים זה כל מה שצריך כדי להפוך שיער מגרוע ליפה.

מה לעשות כאשר קצוות השיער מפוצלים ויבשים? |

כמו שאומר אנדראס: "זה יגרום לשיער שלך להיראות בצורה שקופה יותר והסגנון כולו לא יראה מטופל ומושקע מספיק", אבל איך אתה יכול לזהות קצוות מפוצלים? במקום לבדוק את השערות הבודדות עם שערות עיניים, נסה לסובב קטע קטן בשיער, ולהסתכל שוב במראה.

ההיסטוריה של מכונת התספורת |

לכל ספר, יש לפחות צמד קוצץ שיער חשמלי בארסנל שלו. קשה לדמיין מה אנשי המקצוע האלה היו עושים בלי הכלי הזה שלא יסולא בפז. עם זאת, הייתה תקופה בה מכונות התספורת, היו מכשירים ידניים לא מורכבים ללא מנוע, מה שהפך את התספורת מפשוטה, למשימה מסורבלת במקרה הטוב.

הקוצץ הידני הראשון פותח במאה ה – 19 על ידי הספר הסרבי, ניקולה ביזומיץ'. תוך כדי המצאה זו הייתה לו כלי ידני ששימש באמצעות סחיטה ושחרור של זוג ידיות. 

עייף מאורח חייו האיכרים בגידול חזירים, ביזומיץ', החליט לברוח לעיר רומה, שם פגש את הספר פטר יבונוביץ', שהיה זקוק לחניך. ביזומיק לא רק מצא קריירה חדשה, אלא שההמצאה שלו התפשטה במהירות. 

שימוש במספרה ידנית |

מספרות השתמשו בכלים אלה כדי לקצץ שיער מהר יחסית, בסטנדרטים של המאה הראשונה. היצירה הייחודית שלו הביאה בסופו של דבר שינוי לעולם הספרים.

קוצץ השיער החשמלי, פועל באותו האופן כמו זה הידני, אך הם מונעים על ידי מנוע חשמלי הגורם ללהבים לנוע מצד לצד. זוג הקוצצים החשמליים הראשון, הומצא על ידי ליאו ג'יי וואהל.

אולי יעניין אותך גם קורס תסרוקות למתחילים

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
תאורת גינה שתהפוך את הגינה למליון דולר
תאורת גינה יכולה להיות דרך יעילה להעצים את היופי של החלל החיצוני שלך. בין אם אתם מחפשים זוהר עדין או...
קרא עוד »
פבר 04, 2023
מחפשים טאבון איכותי לגינה
אם אתם חולמים שיהיה לכם טאבון בגינה, אשר יאפשר לכם להנות עם המשפחה שלכם או חברים מהכנת מאכלים שונים על...
קרא עוד »
מאי 31, 2021
קניה חכמה וטיפים לעיצוב ארונות בגדים עם דלתות פתיחה
ניתן למצוא בחנויות רהיטים וארונות קיר ארונות בגדים עם חלוקת דלתות מגוונת בחנויות הרהיטים השונות, אך...
קרא עוד »
נוב 23, 2021