איזה צעצועים לקנות?

צעצועים הם חלק בלתי נפרד הילדות של כל ילד החל מהגילאים הקטנים ביותר ועד גיל ההתבגרות. ישנם מגוון רחב של סוגי צעצועים המתאימים לכל שלב התפתחותי וכן לכל שלב קוגניטיבי בו נמצא הילד שלנו. מכיוון שהמגוון רק הופך להיות רחב יותר ויותר משנה לשנה אין ספק כי בחירת צעצועים עבור ילדינו הפכה להיות מאוד קשה ולעיתים קרובות אף מבלבלת. על מנת להקל על תהליך הבחירה נציג בפניכם כעת מספר טיפים שיעזרו לכם.

 

טיפים לבחירת צעצועים

העולם שלנו חווה התפתחות שאינה נפסקת והדבר בא לידי ביטוי ממש בכל תחום בחיינו, אפילו בתחום הצעצועים לילדים. במידה ואתם מחפשים אחר צעצוע ואינכם יודעים במה לבחור הנה מספר טיפים חשובים:

  • גיל הילד– משחקי שונים מתאימים לגילאים שונים. לרוב על גבי המשחק עצמו יופיע טווח הגילאים לו הוא מתאים. בחרו במשחק המתאים עבור גיל ילדיכם.
  • מטרת המשחקים– ישנם משחקי חשיבה אשר מטרתם לפתח את הילד מבחינה קוגניטיבית וישנם משחקים המשמשים להנאה בלבד. הגדרת המטרה לשמה אתם רוכשים את המשחק תעזור לכם בעת הבחירה.
  • טווח מחירים– כיום ניתן למצוא צעצועים בשקלים בודדים לצד צעצועים במאות שקלים. החליטו מראש מהו טווח המחירים אותו אתם מעוניינים להשקיע על מנת לבחור נכונה.

 

צעצועים מומלצים

פעמים רבות אנו מחפשים אחר משחקים אשר יספקו לילד שלנו רובד נוסף מלבד החוויה המהנה. נסו לחפש אחר משחקים אשר יקדמו אותו, יספקו לו מידע או יכולות מסוימות לצד הנאה. משחקי חשיבה הינם משחקים אשר מספקים זמן איכות כמשפחה, חוויה מהנה עבור הילד וכן פיתוח של מגוון רחב של יכולות. בחירת משחק נכונה תשאיר חותם על ילדיכם לאורך שנים רבות ותספק לו הנאה שאפשר להשיג רק על ידי משחק בצעצוע מיוחד.

 

מוזמנים להכנס לאתר שלנו – http://xigul.co.il/.

Blog Uncategorized אירועים בית וגינה הורות טיפוח כושר לימודים משפחה נופש בארץ קייטרינג קניות באינטרנט קריירה
המשך לעוד מאמרים שיוכלו לעזור...
שרשראות כסף – מה אתם מחפשים?
יש לכם תכניות לרכוש שרשראות כסף ותהיו מעוניינים להיות בטוחים כי אתם בוחרים בצורה נכונה את השרשראות...
קרא עוד »
מרץ 01, 2021
מה צריכה לכלול סדנא בבית ספר?
סדנאות לבית ספר הן חלק בלתי נפרד מהמסע האקדמי של התלמידים. הם מספקים הזדמנות לתלמידים ללמוד...
קרא עוד »
מאי 11, 2023
סדנת שזירת פרחים חד פעמית
רוצים ללמוד איך לשזור פרחים בתוך זמן קצר? אתם לא חייבים לקחת קורס ממושך, שכן יש אפשרויות קצרות יותר,...
קרא עוד »
נוב 22, 2020